Van klik tot klant - zo overtuig je klanten online in Duitsland

In de ‘Market in Germany’ infosessie laat ik u zien hoe je als Nederlands bedrijf online uw ideale Duitse klant voor je kunt winnen. Zodat de klant niet alleen vertrouwen in u krijgt, maar ook voor u kiest, ondanks de Duitse concurrentie.

Waarom zou u naar deze infosessie gaan?

Om als Nederlands bedrijf online succesvol te zijn in Duitsland, moet je klanten op alle niveaus overtuigen. Vanaf het eerste contactmoment met de klant tot aan de verkoop moet alles kloppen om de klant voor je te winnen. Dit klinkt misschien logisch, maar het wordt bijna nooit optimaal gerealiseerd. En dat is een enorm probleem. Er wordt veel geld verspild, marktpotentieel wordt niet benut en doelen worden niet bereikt.

Er zijn twee redenen voor dit probleem:

1.⁠ ⁠In de marketingwereld worden individuele online advertentiemethoden zoals Google Ads of Amazon vaak gepromoot als magische middelen voor succes. Deze tactieken werken echter alleen als de algehele strategie van begin tot eind is afgestemd op je Duitse klant. Vaak mist hier de holistische aanpak om dit te realiseren.

2.⁠ ⁠Als Nederlands bedrijf ontbreekt het je vaak aan de nodige Duitse native expertise, in combinatie met diepgaande kennis van overtuigende marketing funnels. Deze expertise is essentieel om de juiste puzzelstukjes te verzamelen en effectief te ordenen.

Het goede nieuws is dat u al met basiskennis, die u snel kunt leren en die ik u in mijn infosessie aan de hand van specifieke voorbeelden zal bijbrengen, aanzienlijk meer Duitse klanten voor u kunt winnen, budget kunt omzetten in winst en altijd de controle kunt houden.

SPREKERS

Louis Kahl
Managing Director