Digitale Duitslanddag 2020 met meer dan 1000 ondernemers

De eerste digitale editie van de Duitslanddag was een succes. Meer dan 1000 Nederlandse ondernemers konden zich op 14 september laten informeren over kansen op de Duitse markt. “Dat laat zien hoe belangrijk Duitsland als economische partner is, ook tijdens crisistijden”, benadrukte Günter Gülker, directeur van de Duits-Nederlandse Handelskamer (DNHK) in Den Haag. De DNHK organiseert de Duitslanddag elke twee jaar. Tijdens deze bijzondere editie konden de deelnemers de hele dag via de drie livestreams discussies, infosessies en workshops volgen. Onder andere succesvolle ondernemingen zoals Picnic, Demcon, Dopper, Seepje deelden hun ervaringen over zakendoen in Duitsland en vertelden waar ze tegenaan liepen. Daarnaast werd in de diverse infosessies en workshops dieper ingegaan op relevante onderwerpen bij het betreden van de Duitse markt. Een mooie en zeer informatieve dag.

Bekijk hier de foto’s voor een sfeer impressie.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies" om u de beste surfervaring mogelijk te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten