Succesverhalen op de Duitslanddag

Tony’s Chocolonely, Belvilla, Berg Toys, Tribes en HAK Groenten – dit zijn maar enkele voorbeelden van bedrijven die op de Duitslanddag over hun ervaringen op de Duitse markt spreken. Ook CEOs van Europa’s snelst groeiende start-up SendCloud, het digitale mediabureau Funk-e en ondernemer Jaap Schalken vertellen over de do’s en dont’s bij het zakendoen op de Duitse markt.

Tribes, aanbieder van alternatieve, flexibele en inspirerende werkplekken opent in 2018 al haar tweede én derde Duitse vestiging in Frankfurt am Main. Over zijn Duitslandavontuur vertelt CEO Eduard Schaepman in een best practice sessie op de Duitslanddag.

Dorien Dijkstra, Sales Manager van Tony’s Chocolonely, vertelt over de recent gesloten samenwerking met een Duitse distributeur om in 2018 ook de Duitse choco-fans voor zich te winnen.

SendCloud, start-up voor digitale verzendoplossingen voor webwinkels, heeft in 2017 de Duits-Nederlandse Prijs voor de Economie gewonnen. Maar het verliep niet van meet af aan makkelijk voor het techbedrijf. Rob van den Heuvel, oprichter en directeur van SendCloud, vertelt op de Duitslanddag van een eerste mislukte poging om vanuit Berlijn marktleider in Duitsland te worden. Inmiddels is SendCloud in München gevestigd en is het wél succesvol op de Duitse markt.

In de best practice sessie van Berg Toys, producent van buitenspeelgoed, skelters en trampolines, ervaart u meer over hun Duitsland-strategie. Global Sales Manager Pim van Hamersveld licht toe hoe deze strategie ook voor andere bedrijven kan werken.

Alexander Broekman is mede-oprichter en CEO van het digitale productie- en ontwerpbureau Funk-e. Hij laat op de Duitslanddag weten welke valkuilen andere ondernemers moeten vermijden bij hun groeiproces op de Duitse markt. Allemaal gebaseerd op zijn eigen ervaring.

Ook Belvilla, één van de grootste Europese spelers op het gebied van vakantiehuizen, is aanwezig op de Duitslanddag. In deze best practice sessie wordt toegelicht hoe u als Nederlandse ondernemer Duitse klanten via Duitse media kunt bereiken.

Nog niet aangemeld? Wees er snel bij: aanmelden

PARTNERS

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies" om u de beste surfervaring mogelijk te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten