14.45 - 15.00
Best practice,
Loods 7
Dorien Dijkstra
Sales Manager Silver Brons & Duty Free
Tony's Chocolonely

"Wat moet ik nu zeggen? Du of Sie… Tony’s Chocolonely kiest voor Du."

Voertaal: Nederlands

Om de cacao sector van binnenuit te kunnen veranderen, moet Tony’s Chocolonely in ‘t gezichtsveld zien te komen van de grote chocogiganten. Die vind je vooral in Amerika. Maar ook in Duitsland houden ze van chocolade, de markt is wel 10x zo groot als de Nederlandse markt. Een logisch stap dus om met Tony’s Chocolonely naar Duitsland te gaan!  Sinds 1 janauri 2018, dus nog vers van de pers, heeft Tony’s Chocolonely een Duitse partner (distributeur) gevonden, die hun missie net zo omarmt als dat Tony’s Chocolonely dat doet. Leuk toch. In de presentatie zal Dorien Dijkstra gaan vertellen over Tony’s Chocolonely’s internationale Strategie. Waarom ze in Duitsland zijn gestart. Hoe de samenwerking tot stand is gekomen. Wat hun grootste learnings zijn geweest en tenslotte hoe ze denken de Duitse choco fans aan boord te krijgen op hun missie. En uiteraard waarom Tony’s met de Duitsers al direct “per Du” is.

Over de spreker:
Dorien Dijkstra is Sales Manager Silver Brons & Duty Free van Tony’s Chocolonely. Dat is een mondvol he! Nou dit betekent eigenlijk gewoon, dat ze er voor moet zorgen dat Tony’s Chocolonely in steeds meer landen te verkrijgen is. In deze mooie rol is ze o.a. verantwoordelijk voor Duitsland! De samenwerking met een Duitse distributeur is net tot stand gekomen, en nu is het de bedoeling dat Tony’s Chocolonely de Duitse choco fans bewust gaat maken van de ongelijkheid in de cacao industrie.

>Dorien Dijkstra spreekt ook in het middagpanel